För du var solskenet, och jag var ensam

Kom igen Linnea!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Jag tror faktiskt detta är typ andra gången jag bloggar ifrån min dator. Vet inte varför jag bara använt mobilen, kan berätta att blogg.se's app till android är HELT värdelös. 
 
Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv senaste tiden faktiskt. Har varit på en del fester och det har väl varit trevligt. Första festen var annandagen, då började jag och Jennifer förfesta hemma hos Sanna. Sedan drog vi till folketspark och festade till halv tre där. Eller ja, Jennifer åkte tidigare, jag var kvar till runt tre. Runt ett kom Emelie, Bella, Ellen, Alex och Dennis till folketspark. Var fint!
 
Fest nummer två var då nyårsafton. Och det var en pisskväll för mig till att börja med, magen började fucka som fan. Och hade riktigt ingenstans att ta vägen, sen skrev söta Emelie till mig och jag fick hänga på till Ellen, och vi var först hos Ellen till straxt efter tolv. Senare drog vi till Lina och Simon. Där blev vi inte speciellt länge, vi hamnade sedan på värsta torra festen, här hade vi tappat bort Emelie och Bella och Alex var hemma och sov hos Ellen. Vi drog från torr-festen och gick hem till Ellen, nu hade vi med oss Ellens bror och hans tjej. Sedan satt vi i källaren och festade. Jag deckade vid halv sex. Vaknade av att Dennis bär upp mig och blev omstoppad i Ellens lillebrors pyttesäng. Aja tur man är liten!!
 
Ehm just det, har beställt ännu mera smink, ja jag är besatt. Har funderat lite på om jag ska börja göra reviews på det jag köper. Hm jag gör nog det om jag orkar haha!!
 
Nej nu sticker jag. Är för high för detta!
Kommentera inlägget här: